Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Y.N

Karma!!!

R^ kéž by bylo více mladých lidí jako VY;-)

+1/0
19.4.2012 20:24

Marek Pleskač

Re: Karma!!!

Díky :-)

0/0
20.4.2012 9:34

echo.3.

Re: Karma!!!

:o)

0/0
9.5.2012 20:12

emeritni samec

Slepí oči otevřít nemohou.

Problém demokracie spočívá v tom že příliš mnoho pitomců volí příliš mnoho gaunerů.Dnešní pravičáci nejsou skuteční jsou to bolševici naruby.Je to nevyléčitelná choroba a výzvy k čemukoliv jsou na nic.Kdo si chce zachovat duševnízdraví musí je ignorovat.O stejný typ lidí se svého času opírali komunisti.Zpitomělí nenávistní slepě věřící.Vyzývat je k otevření očí znamená roznítit jejich pudy a vášně a tak je raději nedrážděte.

+1/0
19.4.2012 16:38

echo.3.

Re: Slepí oči otevřít nemohou.

Emeritni, skvele!

:o))

0/0
19.4.2012 17:00

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

tak já sice nežeru jeleny

ale ňáký iný zvíře tu žere kocouří body. Vyjádřil jsem se o nedotknutelném guru české ekonomiky nekultivovaně (už nestačí nevulgárně). Óóóó nejvyšší ušetři mne a mou rodinu za mou troufalost. Tak nevím. Mám si jenom rozpěstovat nový kotzouří nick, nebo pro jistotu nabouchat plech do oken. Spravedlivý hněv bodrého lidu néni peříčko. :-)))V pro Vaška Velikého. Aby nebyl smutnej :-)

0/0
19.4.2012 11:14

Horace Wimp

Re: tak já sice nežeru jeleny

nebeč, co mám řikat já, klausista

0/0
19.4.2012 21:12

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

Re: tak já sice nežeru jeleny

to je fakt, taky to nemáš lehký;-D;-DR^

0/0
20.4.2012 12:12

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

tak kocouři sice nežerou jeleny

ale ňáký iný zvíře tu žere kocouří body. Vyjádřil jsem se o nedotknutelném guru české ekonomiky nekultivovaně (už nestačí nevulgárně). Óóóó nejvyšší ušetři mne a mou rodinu za mou troufalost. Tak nevím. Mám si jenom rozpěstovat nový kotzouří nick, nebo pro jistotu nabouchat plech do oken. Spravedlivý hněv bodrého lidu néni peříčko. :-)))

0/0
19.4.2012 11:10

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

Re: tak kocouři sice nežerou jeleny

sorry za opakování mobil mi to nechtěl zobrazit. :-)

0/0
19.4.2012 12:08

Marek Pleskač

Pane Paulczynski pobavil jste mě

cituji: "Já mám oči otevřenétím si buďte jist. Zato mám obavy o vaši schopnost vnímání kam se řítíme. S pozdravem buď v práci v šest. P.S. To že jste porušil kodex blogera mi nevadí. Můj článek má karmu 41 a 5600 čtenářů.. Jsem zvědav, kam to dotáhnete vy."

Pokud byste měl oči otevřené, tak se dávno distancujete od ODS, protože byste viděl, kam se řítíme. Nevím, jak jste na to přišel, že chodím do práce v šest. Zajímalo by mě, jakou čtenost by měl váš článek, pokud by nebyl na hlavní straně iDnes. Vzheledem ke čtenosti má můj článek karmu solidní, ale kvůli tomu jsem ho opravdu nepsal.

0/0
19.4.2012 9:35

lomihnát.

Dočetl jsem k tomuhle:

"Jasně je nesmysl, aby najednou odstoupila celá vláda včetně prezidenta, protože by to přineslo jen chaos a stejně by současní politici byli nahrazeni jinými, kteří by byli sotva poctivější a pracovitější ve prospěch lidu ... "

- tak co na té Holešovské výzvě chcete obhajovat?

Samozřejmě má každý právo vyjádřit svůj názor, i tato výzva .. stejně jako odboráři, bolševici - akorát náckům se to (proč?) zakazuje ... A zároveň si druzí - a to i Paulczynski mají právo si o nich myslet svoje.

Fízlování, odposlouchávání a nahrávání JE HNUSNÉ

Máte-li jiný názor, pak škoda slov ..

0/0
19.4.2012 9:11

Marek Pleskač

Re: Dočetl jsem k tomuhle:

Holešovskou výzvu neobhajuju, jen jsem naznačil, proč lidé vyšli do ulic. Každý má právo myslet si a říkat svůj názor a každý má právo na ten jeho názor reagovat.

+1/0
19.4.2012 9:29

petrik1960

Re: Dočetl jsem k tomuhle:

každý má právo říkat svůj názor : jste lůza !

0/0
19.4.2012 10:05

lomihnát.

Re: Dočetl jsem k tomuhle:

Já vím, proč lidé vyšli v rámci té výzvy do ulic - tedy vím to z jejich slov .. Přijde mi to nesmyslným, a respektuji, že Paulczynski použil ostřejší výrazy ..

Přijde mi to, jako demonstrovat procesím proti kroupám nebo ještě spíš velké vodě .. protože tam máte čas se na něco připravit, vlastníma rukama se zasloužit ..

A to platí i pro ty výzevníky - kde byli v době voleb?

0/0
19.4.2012 16:49

Marek Pleskač

Re: Dočetl jsem k tomuhle:

A podle čeho tak soudíte? :-)

0/0
19.4.2012 14:48

lomihnát.

Re: Dočetl jsem k tomuhle:

Tohle zřejmě nebude na mne, že?

0/0
19.4.2012 16:50

Marek Pleskač

Re: Dočetl jsem k tomuhle:

To byla reakce na petrik1960 ;-)

0/0
19.4.2012 19:48

Liberální konzervativec

Jste tradičně úplně vedle!!

Problémy nepopírám, ale řešení která volíte jsou velmi nebezpečná. Brečíte sice dobře, ale na špatném hrobě. Léčíte kuří oko společnosti tím, že jí uříznete celou nohu!!! A to je zkrátka špatně. A jen tak mimochodem, zkuste spočítat o kolik bychom se měli lépe nebýt Kalouska, Drábka a dalších vámi jmenovaných. Odpověď zní, že finančně o nic, ale v zájmu budování "rajské zahrady eden" by nám popelkovi pučisté, vzali osobní svobodu a prachy nakonec taky!!! Ale já nechci žít v holešovské totalitě, jen proto abyste měl dobrý pocit, jak jste "zatočili s korupčníky" , nechci vyměnit svojí svobodu v zájmu revolučních hurá akcí. Řešení existuje, ale je to jako léčba těžké nemoci, musíte léčit opatrně a citlivě abyste nenarušil zdravou tkáň, tou zdravou tkání jsou demokratické principy a ideál svobody člověka, a to tihle "chirurgové" s vidlemi, chtějí zničit.!!!

+7/0
19.4.2012 0:57

Zani

Re: Jste tradičně úplně vedle!!

Vybral jste si špatnej příklad. Třeba rakovina se léčí tak, že se zhoubný nádor nejprve vyřízne, (tedy politik se sundá z postu), pošle se na histologii,( k soudu), a pak nastoupí chemoterapie, (zákony co zničí zbylé mafiány), ta má ovšem jak známo špatné vedlejší účinky. Nejsem příznivcem bláznivejch diletantů, jako je Popelka a jeho spolek, ale vytáčí mne, když si z nás dělaj šašky kašpaři jako ti co seděj za ODS,ČSSD,TOP nebo VV ve vládě, nebo parlamentu. Já si nemyslím , že nejsou lidi tak ( sto dukátů) kvůli daním, ale proto, že se furt krade. A když už není co , tak se zvednou daně a poplatky, aby politici zase měli z čeho hrabat. Tuhle náladu může využít kde kdo! To by si ti hoši nahoře měli uvědomit, protože jestli se nevzpamatujou, tak příští "revoluce" už určitě nebude sametová. Apropo KSČM má v průzkumech 20%, ODS 17,5. Kdo si myslíte, že za to může? Kdo je sakra zodpovědnej za tyhle čísla 20 let po převratu?

+5/0
19.4.2012 6:54

lomihnát.

Re: Jste tradičně úplně vedle!!

Vy jste si vybral výbornej příklad .. mojemu bejvalýmu zaměstnanci našli rakovinu .. tak mu vykuchali dva plicní laloky kvůli dvoum nálezům velikosti zrna ..

Následně histologie zjistila, že žádnýho raka neměl ..

Jenže ten chlap se z tohodle léčení už nikdy nevzpamatoval .. vyléčili hi tak, že dneska akorát přežívá.

TO byl váš příklad .. Rv

0/0
19.4.2012 9:15

Zani

Re: Jste tradičně úplně vedle!!

No tak pozor! Já jsem popsal jak se léčí rakovina, ten Váš zaměstnanec rakovinu neměl, jen si někdo myslel že jí má.

P.S. Nějak se to množí, otci mého zeťáka se stalo némlich to samí, v lednu mu vzali čtvrku plíce, aby pak zjistili, že to nádor nebyl. Nejsem doktor, ale myslel bych si , že se napřed udělá punkce a rozbor, než někoho vykuchaj.

0/0
19.4.2012 10:43

Marek Pleskač

Re: Jste tradičně úplně vedle!!

Vždyť já taky nejsem pro hurá akce ;-)

0/0
19.4.2012 9:28

Lady Humussprey

Tenhle Paulczynski je po čertech nerudný senior

Ukázka jak reaguje na můj naprosto slušný příspěvek.

méno: paulczynski

Datum: 18.4.2012 18:13

Sancta simplicitas. Mazej babo za Semelovou. Vy se k sobě hodíte.

+1/0
19.4.2012 0:33

Amoniak II

Re: Tenhle Paulczynski je po čertech nerudný senior

A mazala jste?

+3/0
19.4.2012 0:56

Lady Humussprey

Re: Tenhle Paulczynski je po čertech nerudný senior

Já nad těmito kmety, kteří neunesou svou malou důležitost a přepadají uši svých obětí i na zastávkách MHD, se jen shovívavě pousmívám.

+1/0
19.4.2012 1:07

Camino.

Re: Tenhle Paulczynski je po čertech nerudný senior

A nemel pravdu? :-P

0/0
19.4.2012 4:16

vmt

Re: Tenhle Paulczynski je po čertech nerudný senior

Nějak jste pozapomněla zveřejnit svůj příspěvek,na který takto reagoval. abychom si udělal názor, jestli on ten Pavouk nemá náhodou pravdu. A že má je nabíledni. Zde Váš výtvor:

+2/0
19.4.2012 6:41

vmt

Re: Tenhle Paulczynski reagoval na tyto slova.

Takže autor přiznává, že se vetřel do KSČ. Takových bylo

tisíce. Proč? No čekali od toho právě ty pečené holuby, jenže se dočkali jen placení příspěvků a stranických úkolů. Můj první úkol byl vybudovat jakousi požární jednotku složenou z děvčat. Neměla jsem zkušenosti a proto do dopadlo neslavně. Zato v druhém úkolu jsem se přímo našla. V jednom kulturním domě jsem dělala výběr kapel a interpretů pro pořádání kulturních akcí pro pracující. Samozřejmě , že k tomu patřili i amatéři, kouzelníci a pod. To vše zdarma a ve svém volném čase. Chápu, že pravicově zaměřenému autorovi by něco takového nevonělo. Mohu ho však ujistit, že co se s tím zažilo legrace, toho on se nikdy nedočká. Lidé si nezáviděli, byla pohoda a tolerance. Na zájezdech se v autobusu pilo a kouřilo, zpívalo. Já si tu dobu užívala a jestli on se uměl jen sžírat nenávistí, je to jeho věc.

doporučit (+2) nevhodné? vlákno Lady Humussprey včera 17:32

0/0
19.4.2012 6:42

Camino.

Re: Tenhle Paulczynski reagoval na tyto slova.

Soudruzka Urbancova uz toho na sebe prozradila prilis....sedmdesata leta byla jeji nejlepsi, to u nas trenovala libyjske  fesaky, kluci jako lusk;-O

0/0
19.4.2012 19:20

sorki

člověk se nestačí divit..

"Nazývat lůzou demonstranty, kterým se to nelíbí a nebojí se vyjít do ulic, je přinejmenším sprosté."..on se ještě dneska opravdu nikdo BÁT jít do ulic nemusí, ale STYDĚT, stydět by se měl. Žel, "módní" trend: -nadávat, nahrávat, bonzovat- je natolík TRENDY i v levičáckých médiích, že to i mne, důchodce, který byl skeptický k rychlému umoudření po bolševiku, překvapilo. Ano, je to lůůza, která řve po anarchii a ještě větší mezi rudooranžovou bandou, která tu hloupost teď zneužívá..

+2/0
18.4.2012 23:36

Já rád játra

Re: člověk se nestačí divit..

Takze vy preferujete aby se o zlocinech mlcelo, aby se namisto toho pely pajany na to jak jde vsechno skvele? To i ti komunisti byli lepsi, ti sice take vsechno tutlali ale kriminalnici byli aspon prisne trestani, ne ze se scukli dohromady a drzeli omertu.

+4/0
18.4.2012 23:50

Pic Club za kopějku

Je trochu pozde, beru to oklikou

:-) Dobry, povedeny clanek, jen to plesklo. Mopslici uz vystartovali, koho z nich asi najdu u slizskeho Sestaka?

+3/0
18.4.2012 23:24

http://hassan.blog.idnes.cz/

Re: Je trochu pozde, beru to oklikou

Matějka, Polanecký, Paulczynski, Vokšay.. jedna parta se spoustou devorních karmokliků.Rv

+8/0
18.4.2012 23:30

Horace Wimp

Re: Je trochu pozde, beru to oklikou

R příliž blízko T

+1/0
18.4.2012 23:32

kuča

Re: Je trochu pozde, beru to oklikou

:-).....přidal bych ještě zapšklého Havránka !!!

+1/0
19.4.2012 7:14

echo.3.

Re: Je trochu pozde, beru to oklikou

:o))

Havranek a jeho havrankoviny bez diskusi.

0/0
19.4.2012 16:58

Horace Wimp

Vážím si všech našich demokraticky zvolených presidentů

Masaryka, Beneše, Háchy, Havla i Klause. A přinutím se vážit si třeba i Paroubka, pokud bude zvolen.

President republiky je totiž hlava státu, na který nikdy nebudu plivat

+1/0
18.4.2012 23:20

KarelSind

Karma

Nakonec jsem Vám jí dal, stejně jako p. Pauczynskému za jeho článek. Nejspíš proto, že také nemusím Václava Klause:-) Ovšem trochu se mi nelíbí, jak se stalo módní hledat hlavní problém růstu státního dluhu v korupci. Sám uvádíte, že jde o miliardy. Ovšem státní dluh v okamžiku psaní této poznámky představuje 1 598 686 168 853,- Kč. Asi uznáte, že tam se pár miliard "ztratí." Takže ano, s klientelismem a korupcí je třeba bojovat, s tím plně souhlasím. Ovšem hlavní problém je v mandatorních výdajích.

+5/0
18.4.2012 23:05

KarelSind

Re: Karma

Oprava veřejný dluh, nikoli státní - psal jsem rychle a přesně neprověřoval vygooglované zdroje

+1/0
18.4.2012 23:10

Osszever

Re: Karma

Přesně! Zrušme důchody .. to je ten hlavní problém!! Jak je možné, že to ještě nikoho nenapadlo? S tímhle vyhrajete Nobelovu cenu.

+5/0
18.4.2012 23:58

vmt

Re: Karma

Kdo mluvil o důchodech?Víte kolik máme naprosto zbytečných institucí, přisátých na státní rozpočet a jejich počet nebývala vzrostl se vstupem do EU. Zkuste si vygooglit, kolik jich je jen při úřadu vlády. Pak vlezte na stránky svobodní.cz a tam si zkuste poskládat st.rozpočet sám (mají tam na to takové šikovné udělátko), zrušením zbytečností. Uvidíte, že ten Váš bude nejen vyrovnaný, ale i přebytkový.

0/0
19.4.2012 6:47

Horace Wimp

Nemá cenu nesnášet a nenávidět. Jen to zbytečně užírá

+1/0
18.4.2012 23:01

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

Re: Nemá cenu nesnášet a nenávidět. Jen to zbytečně užírá

máš pravdu, ale tolerance tohoto mafiánského modelu pseudodemokracie nás dovedla hodně blízko k análu. Asi není dobré nad tím pořád zavírat oči :-)

+4/0
18.4.2012 23:04

Horace Wimp

Re: Nemá cenu nesnášet a nenávidět. Jen to zbytečně užírá

Sám autor píše, jak se máme dobře. To není anál.

Taky mi moc vadí, že to jde u nás tak ztuha (třeba D1) a samé politikaření a žádná politika.

Řešení ale není ve vyhnání jedněch a nastolení dalších (pamatuješ, jakou spásou měly být veverky?), ale v nastavení pravidel. A tím je volební zákon. Tak, aby vítěz voleb dostal 51% v PS. A musel plnit svůj program, levičák, nebo pravičák.

+1/0
18.4.2012 23:10

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

Re: Nemá cenu nesnášet a nenávidět. Jen to zbytečně užírá

nejsem zastáncem svržení vlády. Není rozumná alternativa, ale jsem rád že se lidí hlasitě ozývají. A na konec Klause se opravdu těším.

+2/0
18.4.2012 23:15

Horace Wimp

Re: Nemá cenu nesnášet a nenávidět. Jen to zbytečně užírá

Super. Dovolíš, abych ti tak za dva roky tvoje psaní připomněl? :-)

0/0
18.4.2012 23:17

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

Re: Nemá cenu nesnášet a nenávidět. Jen to zbytečně užírá

ale jo. Je dokonce možný že tam bude ještě někdo horší. Ale přesto se mi nechce nepojmenovat věci správným jménem. A Klaus je otcem klientelismu jako "přijatelného" kompromisu na cestě k "vyšším" cílům. A to je pro mě nestrávitelné.

+3/0
18.4.2012 23:24

Horace Wimp

Re: Nemá cenu nesnášet a nenávidět. Jen to zbytečně užírá

mám naprosto jiný názor

0/0
18.4.2012 23:29

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

Re: Nemá cenu nesnášet a nenávidět. Jen to zbytečně užírá

jo, proč ne. To je přece jen na naší době fajn, že ten názor lze mít svůj. :-)

+1/0
18.4.2012 23:32



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.