Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EK

Y.N

19. 4. 2012 20:24
Karma!!!

R^ kéž by bylo více mladých lidí jako VY;-)

1 0
možnosti
MP

Marek Pleskač

20. 4. 2012 9:34
Re: Karma!!!

Díky :-)

0 0
možnosti
ES

emeritni samec

19. 4. 2012 16:38
Slepí oči otevřít nemohou.

Problém demokracie spočívá v tom že příliš mnoho pitomců volí příliš mnoho gaunerů.Dnešní pravičáci nejsou skuteční jsou to bolševici naruby.Je to nevyléčitelná choroba a výzvy k čemukoliv jsou na nic.Kdo si chce zachovat duševnízdraví musí je ignorovat.O stejný typ lidí se svého času opírali komunisti.Zpitomělí nenávistní slepě věřící.Vyzývat je k otevření očí znamená roznítit jejich pudy a vášně a tak je raději nedrážděte.

1 0
možnosti
PP

echo.3.

19. 4. 2012 17:00
Re: Slepí oči otevřít nemohou.

Emeritni, skvele!

:o))

0 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

19. 4. 2012 11:14
tak já sice nežeru jeleny

ale ňáký iný zvíře tu žere kocouří body. Vyjádřil jsem se o nedotknutelném guru české ekonomiky nekultivovaně (už nestačí nevulgárně). Óóóó nejvyšší ušetři mne a mou rodinu za mou troufalost. Tak nevím. Mám si jenom rozpěstovat nový kotzouří nick, nebo pro jistotu nabouchat plech do oken. Spravedlivý hněv bodrého lidu néni peříčko. :-)))V pro Vaška Velikého. Aby nebyl smutnej :-)

0 0
možnosti
HW

Horace Wimp

19. 4. 2012 21:12
Re: tak já sice nežeru jeleny

nebeč, co mám řikat já, klausista

0 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

19. 4. 2012 11:10
tak kocouři sice nežerou jeleny

ale ňáký iný zvíře tu žere kocouří body. Vyjádřil jsem se o nedotknutelném guru české ekonomiky nekultivovaně (už nestačí nevulgárně). Óóóó nejvyšší ušetři mne a mou rodinu za mou troufalost. Tak nevím. Mám si jenom rozpěstovat nový kotzouří nick, nebo pro jistotu nabouchat plech do oken. Spravedlivý hněv bodrého lidu néni peříčko. :-)))

0 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

19. 4. 2012 12:08
Re: tak kocouři sice nežerou jeleny

sorry za opakování mobil mi to nechtěl zobrazit. :-)

0 0
možnosti
MP

Marek Pleskač

19. 4. 2012 9:35
Pane Paulczynski pobavil jste mě

cituji: "Já mám oči otevřenétím si buďte jist. Zato mám obavy o vaši schopnost vnímání kam se řítíme. S pozdravem buď v práci v šest. P.S. To že jste porušil kodex blogera mi nevadí. Můj článek má karmu 41 a 5600 čtenářů.. Jsem zvědav, kam to dotáhnete vy."

Pokud byste měl oči otevřené, tak se dávno distancujete od ODS, protože byste viděl, kam se řítíme. Nevím, jak jste na to přišel, že chodím do práce v šest. Zajímalo by mě, jakou čtenost by měl váš článek, pokud by nebyl na hlavní straně iDnes. Vzheledem ke čtenosti má můj článek karmu solidní, ale kvůli tomu jsem ho opravdu nepsal.

0 0
možnosti
L

lomihnát.

19. 4. 2012 9:11
Dočetl jsem k tomuhle:

"Jasně je nesmysl, aby najednou odstoupila celá vláda včetně prezidenta, protože by to přineslo jen chaos a stejně by současní politici byli nahrazeni jinými, kteří by byli sotva poctivější a pracovitější ve prospěch lidu ... "

- tak co na té Holešovské výzvě chcete obhajovat?

Samozřejmě má každý právo vyjádřit svůj názor, i tato výzva .. stejně jako odboráři, bolševici - akorát náckům se to (proč?) zakazuje ... A zároveň si druzí - a to i Paulczynski mají právo si o nich myslet svoje.

Fízlování, odposlouchávání a nahrávání JE HNUSNÉ

Máte-li jiný názor, pak škoda slov ..

0 0
možnosti
MP

Marek Pleskač

19. 4. 2012 9:29
Re: Dočetl jsem k tomuhle:

Holešovskou výzvu neobhajuju, jen jsem naznačil, proč lidé vyšli do ulic. Každý má právo myslet si a říkat svůj názor a každý má právo na ten jeho názor reagovat.

1 0
možnosti
LK

Liberální konzervativec

19. 4. 2012 0:57
Jste tradičně úplně vedle!!

Problémy nepopírám, ale řešení která volíte jsou velmi nebezpečná. Brečíte sice dobře, ale na špatném hrobě. Léčíte kuří oko společnosti tím, že jí uříznete celou nohu!!! A to je zkrátka špatně. A jen tak mimochodem, zkuste spočítat o kolik bychom se měli lépe nebýt Kalouska, Drábka a dalších vámi jmenovaných. Odpověď zní, že finančně o nic, ale v zájmu budování "rajské zahrady eden" by nám popelkovi pučisté, vzali osobní svobodu a prachy nakonec taky!!! Ale já nechci žít v holešovské totalitě, jen proto abyste měl dobrý pocit, jak jste "zatočili s korupčníky" , nechci vyměnit svojí svobodu v zájmu revolučních hurá akcí. Řešení existuje, ale je to jako léčba těžké nemoci, musíte léčit opatrně a citlivě abyste nenarušil zdravou tkáň, tou zdravou tkání jsou demokratické principy a ideál svobody člověka, a to tihle "chirurgové" s vidlemi, chtějí zničit.!!!

7 0
možnosti
ZH

Zani

19. 4. 2012 6:54
Re: Jste tradičně úplně vedle!!

Vybral jste si špatnej příklad. Třeba rakovina se léčí tak, že se zhoubný nádor nejprve vyřízne, (tedy politik se sundá z postu), pošle se na histologii,( k soudu), a pak nastoupí chemoterapie, (zákony co zničí zbylé mafiány), ta má ovšem jak známo špatné vedlejší účinky. Nejsem příznivcem bláznivejch diletantů, jako je Popelka a jeho spolek, ale vytáčí mne, když si z nás dělaj šašky kašpaři jako ti co seděj za ODS,ČSSD,TOP nebo VV ve vládě, nebo parlamentu. Já si nemyslím , že nejsou lidi tak ( sto dukátů) kvůli daním, ale proto, že se furt krade. A když už není co , tak se zvednou daně a poplatky, aby politici zase měli z čeho hrabat. Tuhle náladu může využít kde kdo! To by si ti hoši nahoře měli uvědomit, protože jestli se nevzpamatujou, tak příští "revoluce" už určitě nebude sametová. Apropo KSČM má v průzkumech 20%, ODS 17,5. Kdo si myslíte, že za to může? Kdo je sakra zodpovědnej za tyhle čísla 20 let po převratu?

5 0
možnosti
LH

Lady Humussprey

19. 4. 2012 0:33
Tenhle Paulczynski je po čertech nerudný senior

Ukázka jak reaguje na můj naprosto slušný příspěvek.

méno: paulczynski

Datum: 18.4.2012 18:13

Sancta simplicitas. Mazej babo za Semelovou. Vy se k sobě hodíte.

1 0
možnosti
VN

Amoniak II

19. 4. 2012 0:56
Re: Tenhle Paulczynski je po čertech nerudný senior

A mazala jste?

3 0
možnosti
S

sorki

18. 4. 2012 23:36
člověk se nestačí divit..

"Nazývat lůzou demonstranty, kterým se to nelíbí a nebojí se vyjít do ulic, je přinejmenším sprosté."..on se ještě dneska opravdu nikdo BÁT jít do ulic nemusí, ale STYDĚT, stydět by se měl. Žel, "módní" trend: -nadávat, nahrávat, bonzovat- je natolík TRENDY i v levičáckých médiích, že to i mne, důchodce, který byl skeptický k rychlému umoudření po bolševiku, překvapilo. Ano, je to lůůza, která řve po anarchii a ještě větší mezi rudooranžovou bandou, která tu hloupost teď zneužívá..

2 0
možnosti
JRJ

Já rád játra

18. 4. 2012 23:50
Re: člověk se nestačí divit..

Takze vy preferujete aby se o zlocinech mlcelo, aby se namisto toho pely pajany na to jak jde vsechno skvele? To i ti komunisti byli lepsi, ti sice take vsechno tutlali ale kriminalnici byli aspon prisne trestani, ne ze se scukli dohromady a drzeli omertu.

4 0
možnosti
PCZK

Pic Club za kopějku

18. 4. 2012 23:24
Je trochu pozde, beru to oklikou

:-) Dobry, povedeny clanek, jen to plesklo. Mopslici uz vystartovali, koho z nich asi najdu u slizskeho Sestaka?

3 0
možnosti
VH

http://hassan.blog.idnes.cz/

18. 4. 2012 23:30
Re: Je trochu pozde, beru to oklikou

Matějka, Polanecký, Paulczynski, Vokšay.. jedna parta se spoustou devorních karmokliků.Rv

8 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1655x
Občasný bloger, pravidelný běžec.