Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P83e52t36r 90P34i45n51k13a29s

22. 7. 2013 12:19

Díky za pěkný článek, jsem veganem již rok a je mi líp a líp po těle i duši. Fyzička roste, potřebuji méně spát, nejsem unavený, jen mi je občas těžko ze stereotypů ostatních, z neustálých otázek co teda vlastně jím a kde jsou bílkoviny a kde beru vápník (přitom mléčné výrobky odváňují a způsobují osteoporózu, zahleňují, jsou tučné a zatěžují organizmus). Veganská strava je navíc ekonomičtější, levnější, snadnější, chutnější, nutričně vyvážená a bohatá a velice pestrá. Jen je plná sprostých a neznámých slov jako bulgur, kuskus, quinoa, jáhly, pohanka, špalda, tofu, tempeh, zelenina, ovoce, ořechy, semínka.

1 0
možnosti

Pozitiva veganství stojí za všechny ty poznámky :-) Baví mě objevování nových chutí, o kterých jsem dříve neměl ani tušení. Pochybovačů se ptám, zda chtějí vidět jemnější variantu (Garyho přednáška) nebo drsnější (http://www.youtube.com/watch?v=ce4DJh-L7Ys&feature=player_detailpage). Pokud je to opravdu zajímá, na něco se podívají, pokud ne, nemá smysl o tom diskutovat. Čas ukáže.

0 0
možnosti
Foto

Tohle je opravdu nejlíp napsaný článek o vegetariánství a veganství, který jsem kdy četla, bez zbytečných emocí a agresivity. DíkyR^

1 0
možnosti

Děkuji, to je velká pochvala, velmi si toho vážím. Hezký den :-)

1 0
možnosti
Foto

Přeji vám hodně zdraví a dobrou chuť.

Nemyslím to ironicky, zejména s tím zdravím, protože jsem se osobně setkal s důsledky konzumace nevyvážené stravy vegany - zejména poruchy imunitní soustavy.

0 1
možnosti

Děkuji, jsem si vědom, že pokud je strava nevyvážená, může se něco takového stát :-/

1 0
možnosti

Mám trochu strach, že to tu hodně schytáte a diskuze bude přehlídkou stereotypů zastánců obou táborů, masožravců i nemasožravých. Nicméně za blogový příspěvek palec nahoru. R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS