Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J93a96r38o66m50í47r 36Š13i40š63a 3500573831697

kombinaci vlaku a kola považuju za pohodové cestování...mám takto projetou podstatniou část republiky...jen je třeba se mrknout na net, jestli vlak kola bere, zda pro ně neni povinná rezervace a zda někde neni nastražena výluka....což je sice komplikace pro cestující, ale zároveň avizo, že se na dráha regeneruje....ostatně zkusit můžete Jančuru nebo Leoexpres. Že Vám nevezme kola? Jezdí jen na lukraticních tratích a z jízního řádu vyzobal nejlepší časy?No nevadí ČD je třeba neustále nadávat.;-):-)

0/0
1.6.2015 7:26

J23a23r29o57s21l78a29v 30N90á72p66r90s37t84e22k 6865916

Já dojíždím do práce denně cca 60 km vlakem. Skutečnost, že když mi jeden vlak ujede, mohu na stejnou jízdenku jet dalším, je pro mě rozhodující. Takže žlutý vlak nebo Leo jsou mi k ničemu.

0/0
1.6.2015 11:15

J82a12r87o44s21l47a79v 57N76á26p89r10s69t16e52k 6615646

Berte to z té lepší stránky. Píšete, že v Plzni je rozbagrované nádraží, to znamená, že konečně přikročili k jeho rekonstrukci.

Na nádraží v Plzni jsem byl dvakrát v životě. Poprvé v roce 1985, kdy výstup z vlaku na Gottwaldově nádraží znamenal můj nástup na vojnu. Bylo málo času si to nádraží prohlížet, ale i na tehdejší československé poměry balo mimořádně odpudivé.

O patnáct let později, v roce 2000 jsem v Plzni přestupoval na osobní vlak do Klatov a nádraží už se nejmenovalo po soudruhu prezidentovi. To byla jediná změna proti roku 1985.

A kdyý se po dalších patnácti letech dočítám, že tam bagrují, musím konstatovat, že pozdě, ale přece.  Tak to za pár let zkuste znovu.

+1/0
1.6.2015 5:45

L59a81d86i54s33l81a35v78a 18Š19ť41a31s52t13n10á 4721962841839

Loni jsem si pořídila přibližovadlo, neb jsem na trati od Budějc na Cheb při nepravidelných návštěvách rodiny, rostla, šedivěla vztekala se a pak jen odevzdaně čekala...Za více jak sedm let dojíždění jsem si zvykla na to, že zcela vyjímečně jsem dojela na čas, stihla přípoj  Plzni a všechny následné přípoje...

A řeknu vám ty věčné výluky a zavazadla a přestupy a přecpané vlaky a hnusné vagóny a ještě hnusnější kupé na trati Budějice-Plzeň... Už nikdy víc! Na Cheb alespoň začalo jezdit Pendolíno, ale i tam jsem stála. Jízda nikdy netrvala avízované 3,5 hodiny, ale mnohem déle, nestíhala jsem další přípoje...katastrofa!!! Jet v zimě s  dítěte v kombinéze a pak čekat na přípoj v Plzni, kdy čekárna přeplněná, není kde si sednout, natož dítěti odložit a venku na mrazu s ním taky dlouho být nemůžete... Nebo přijet od Budějc do Plzně, mít na přestup pár vteřin a ejhle: vlak na Cheb opět jede od jinud! Či avízované zpoždění vlaku 20 minut, které nakonec trvalo skoro dvě hodiny a přijeli oba rychlíky za sebou...to vše už jsem zažila a děkuji nechci! Nechci hledat obtěžkána taškami místo na stání, stalo se mi, že jsem i se školkovým dítětem stála v uličce vagónu určeného pro matky s dětmi a ani průvodčí nesjednal pořádek...

Moc by mě proto překvapilo, kdyby to najednou fungovalo.

+2/0
31.5.2015 23:55

L63i10b80o39r 53S60k84ý36p34a33l41a 7768233112550

Zkuste jiné firmy. Třeba něco jako Česká pojišťovna, Český telecom (dnes O2), Česká spořitelna, Česká pošta (pravda, to je státní podnik), Česká televize, Česká rafinérská, České energetické závody (ČEZ) a podobně.. Nepřipadá Vám na tom něco zvláštního? ;-)

0/0
31.5.2015 23:30

P13a67v66e78l 57S89ý60k20o96r38a 7247572467621

vdo lokomotivy udeřil blesk a strojvedoucí s topičem (no možná jen strojvedoucí) se jí snaží zprovoznit

Děkuji za zpestření večera[>-]

0/0
31.5.2015 23:23



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.