Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

kombinaci vlaku a kola považuju za pohodové cestování...mám takto projetou podstatniou část republiky...jen je třeba se mrknout na net, jestli vlak kola bere, zda pro ně neni povinná rezervace a zda někde neni nastražena výluka....což je sice komplikace pro cestující, ale zároveň avizo, že se na dráha regeneruje....ostatně zkusit můžete Jančuru nebo Leoexpres. Že Vám nevezme kola? Jezdí jen na lukraticních tratích a z jízního řádu vyzobal nejlepší časy?No nevadí ČD je třeba neustále nadávat.;-):-)

0 0
možnosti

Já dojíždím do práce denně cca 60 km vlakem. Skutečnost, že když mi jeden vlak ujede, mohu na stejnou jízdenku jet dalším, je pro mě rozhodující. Takže žlutý vlak nebo Leo jsou mi k ničemu.

0 0
možnosti

Berte to z té lepší stránky. Píšete, že v Plzni je rozbagrované nádraží, to znamená, že konečně přikročili k jeho rekonstrukci.

Na nádraží v Plzni jsem byl dvakrát v životě. Poprvé v roce 1985, kdy výstup z vlaku na Gottwaldově nádraží znamenal můj nástup na vojnu. Bylo málo času si to nádraží prohlížet, ale i na tehdejší československé poměry balo mimořádně odpudivé.

O patnáct let později, v roce 2000 jsem v Plzni přestupoval na osobní vlak do Klatov a nádraží už se nejmenovalo po soudruhu prezidentovi. To byla jediná změna proti roku 1985.

A kdyý se po dalších patnácti letech dočítám, že tam bagrují, musím konstatovat, že pozdě, ale přece.  Tak to za pár let zkuste znovu.

1 0
možnosti

Loni jsem si pořídila přibližovadlo, neb jsem na trati od Budějc na Cheb při nepravidelných návštěvách rodiny, rostla, šedivěla vztekala se a pak jen odevzdaně čekala...Za více jak sedm let dojíždění jsem si zvykla na to, že zcela vyjímečně jsem dojela na čas, stihla přípoj  Plzni a všechny následné přípoje...

A řeknu vám ty věčné výluky a zavazadla a přestupy a přecpané vlaky a hnusné vagóny a ještě hnusnější kupé na trati Budějice-Plzeň... Už nikdy víc! Na Cheb alespoň začalo jezdit Pendolíno, ale i tam jsem stála. Jízda nikdy netrvala avízované 3,5 hodiny, ale mnohem déle, nestíhala jsem další přípoje...katastrofa!!! Jet v zimě s  dítěte v kombinéze a pak čekat na přípoj v Plzni, kdy čekárna přeplněná, není kde si sednout, natož dítěti odložit a venku na mrazu s ním taky dlouho být nemůžete... Nebo přijet od Budějc do Plzně, mít na přestup pár vteřin a ejhle: vlak na Cheb opět jede od jinud! Či avízované zpoždění vlaku 20 minut, které nakonec trvalo skoro dvě hodiny a přijeli oba rychlíky za sebou...to vše už jsem zažila a děkuji nechci! Nechci hledat obtěžkána taškami místo na stání, stalo se mi, že jsem i se školkovým dítětem stála v uličce vagónu určeného pro matky s dětmi a ani průvodčí nesjednal pořádek...

Moc by mě proto překvapilo, kdyby to najednou fungovalo.

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

vdo lokomotivy udeřil blesk a strojvedoucí s topičem (no možná jen strojvedoucí) se jí snaží zprovoznit

Děkuji za zpestření večera[>-]

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS