Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J60a96r83o94m32í33r 51Š48i39š57a 3270933801597

kombinaci vlaku a kola považuju za pohodové cestování...mám takto projetou podstatniou část republiky...jen je třeba se mrknout na net, jestli vlak kola bere, zda pro ně neni povinná rezervace a zda někde neni nastražena výluka....což je sice komplikace pro cestující, ale zároveň avizo, že se na dráha regeneruje....ostatně zkusit můžete Jančuru nebo Leoexpres. Že Vám nevezme kola? Jezdí jen na lukraticních tratích a z jízního řádu vyzobal nejlepší časy?No nevadí ČD je třeba neustále nadávat.;-):-)

0/0
1.6.2015 7:26

J96a94r43o71s29l29a32v 26N44á35p83r84s35t37e45k 6695176

Já dojíždím do práce denně cca 60 km vlakem. Skutečnost, že když mi jeden vlak ujede, mohu na stejnou jízdenku jet dalším, je pro mě rozhodující. Takže žlutý vlak nebo Leo jsou mi k ničemu.

0/0
1.6.2015 11:15

J15a30r84o70s12l69a86v 92N24á29p38r94s36t66e54k 6695306

Berte to z té lepší stránky. Píšete, že v Plzni je rozbagrované nádraží, to znamená, že konečně přikročili k jeho rekonstrukci.

Na nádraží v Plzni jsem byl dvakrát v životě. Poprvé v roce 1985, kdy výstup z vlaku na Gottwaldově nádraží znamenal můj nástup na vojnu. Bylo málo času si to nádraží prohlížet, ale i na tehdejší československé poměry balo mimořádně odpudivé.

O patnáct let později, v roce 2000 jsem v Plzni přestupoval na osobní vlak do Klatov a nádraží už se nejmenovalo po soudruhu prezidentovi. To byla jediná změna proti roku 1985.

A kdyý se po dalších patnácti letech dočítám, že tam bagrují, musím konstatovat, že pozdě, ale přece.  Tak to za pár let zkuste znovu.

+1/0
1.6.2015 5:45

L27a91d14i25s44l61a33v44a 61Š58ť21a47s96t24n12á 4691502221739

Loni jsem si pořídila přibližovadlo, neb jsem na trati od Budějc na Cheb při nepravidelných návštěvách rodiny, rostla, šedivěla vztekala se a pak jen odevzdaně čekala...Za více jak sedm let dojíždění jsem si zvykla na to, že zcela vyjímečně jsem dojela na čas, stihla přípoj  Plzni a všechny následné přípoje...

A řeknu vám ty věčné výluky a zavazadla a přestupy a přecpané vlaky a hnusné vagóny a ještě hnusnější kupé na trati Budějice-Plzeň... Už nikdy víc! Na Cheb alespoň začalo jezdit Pendolíno, ale i tam jsem stála. Jízda nikdy netrvala avízované 3,5 hodiny, ale mnohem déle, nestíhala jsem další přípoje...katastrofa!!! Jet v zimě s  dítěte v kombinéze a pak čekat na přípoj v Plzni, kdy čekárna přeplněná, není kde si sednout, natož dítěti odložit a venku na mrazu s ním taky dlouho být nemůžete... Nebo přijet od Budějc do Plzně, mít na přestup pár vteřin a ejhle: vlak na Cheb opět jede od jinud! Či avízované zpoždění vlaku 20 minut, které nakonec trvalo skoro dvě hodiny a přijeli oba rychlíky za sebou...to vše už jsem zažila a děkuji nechci! Nechci hledat obtěžkána taškami místo na stání, stalo se mi, že jsem i se školkovým dítětem stála v uličce vagónu určeného pro matky s dětmi a ani průvodčí nesjednal pořádek...

Moc by mě proto překvapilo, kdyby to najednou fungovalo.

+2/0
31.5.2015 23:55

L94i87b94o34r 55S77k14ý98p92a31l18a 7688393242150

Zkuste jiné firmy. Třeba něco jako Česká pojišťovna, Český telecom (dnes O2), Česká spořitelna, Česká pošta (pravda, to je státní podnik), Česká televize, Česká rafinérská, České energetické závody (ČEZ) a podobně.. Nepřipadá Vám na tom něco zvláštního? ;-)

0/0
31.5.2015 23:30

P19a53v64e90l 69S67ý61k36o49r21a 7757552267151

vdo lokomotivy udeřil blesk a strojvedoucí s topičem (no možná jen strojvedoucí) se jí snaží zprovoznit

Děkuji za zpestření večera[>-]

0/0
31.5.2015 23:23



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.