Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Varování před zlodějem z Masných krámů

Rád bych varoval všechny návštěvníky Českých Budějovic před návštěvou "nóbl" resturace Masné krámy. S přáteli pořádáme pravidelné posezení v této restauraci každý měsíc. Většinou nezůstávám do zavírací doby, platím, co jsem požil a odcházím před konečným zúčtováním, ale čeho jsem byl svědkem dnes, ve mně vaří krev ještě nyní. Přátelé mě sice upozorňovali na obsluhu a abych si dával pozor na to, co zkonzumuji a neplatil nic navíc, přesto jsem to bral s rezerovou a říkal si, že v takovém podniku se to přece nemůže stát.

Avšak varování byla oprávněná. Obsluha, která nás zásobovala celý večer podmíráky (patrně s vědomím "co byste chtěli za pivo v době happy hour za 27,- Kč, přece na tom musíme někde vydělat), mě nemile překvapila při konečném zúčtování. Kamarádce, která platila poslední, naúčtoval obsluhující čišník minimálně 500 kč navíc a k tomu se dožadoval zaplacení tataráku za 170 kč, který jsme jistojistě platili. Po krátké hádce se kamarád, který nemá rád konflikty, uvolil tuto částku doplatit.

Toto zacházení bych ještě pochopil v hospodě čtvrté cenové, ale v restauraci, která se tváří být chloubou jižních Čech, mě toto počínání přinejmenším překvapuje. O to víc, že jsem byl upozorňován předem, z čehož vyvozuji, že se nejedná o ojedinělý jev. Nechci házet všechny zaměstance této restaurace do jednoho pytle, přesto...mě už v tomto podniku nikdy neuvidí.

Autor: Marek Pleskač | čtvrtek 29.3.2012 23:56 | karma článku: 22,47 | přečteno: 1855x
  • Další články autora

Marek Pleskač

COV-spirace 2020

Již rok se prakticky celá planeta potýká s pandemií Covidu-19. V dnešním globalizovaném světě je však postup jednotlivých vlád až příliš podobný. To vyvolává otázky, zda se nejednalo o předem připravený plán.

20.12.2020 v 21:56 | Karma: 17,89 | Přečteno: 483x | Diskuse| Společnost

Marek Pleskač

Zrození běžce

Ještě před pár lety jsem běh bral jen jako nutnou součást přípravy mezi fotbalovými sezónami. Při výbězích jsem vždy trpěl, dobíhal mezi posledními a vůbec se na ně netěšil.

7.1.2016 v 14:20 | Karma: 7,16 | Přečteno: 117x | Diskuse| Ostatní

Marek Pleskač

Salming Tour de Hospic

Na 5. ročník Plesenského půlmaratonu jsem se těšil téměř rok, kdy jsem se o této akci dočetl v místních novinách. A když se tento běh stal letos součástí Salming Tour de Hospic, neváhal jsem s účastí na všech 3 akcích.

30.9.2015 v 0:35 | Karma: 8,25 | Přečteno: 221x | Diskuse| Sport

Marek Pleskač

Noční můra s ČD

Poté co jsem se nechal zhýčkat výletem z Českých Budějovic do Vídně, osmělil jsem se a snad po 10 letech opět vyzkoušel trasu České Budějovice - Mariánské Lázně. Za 10 let to možná zkusím znovu...

31.5.2015 v 22:55 | Karma: 18,26 | Přečteno: 928x | Diskuse| Cestování

Marek Pleskač

Reakce na článek o bankách od pana Kráma

Proč nefunguje česká ekonomika – Díl první: Banky. Autor neotevřel u článku diskuzi, proto reaguji touto formou.

5.8.2013 v 17:45 | Karma: 10,63 | Přečteno: 767x | Diskuse| Ekonomika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Počkej na mě! Vyprovodil tátu do války, jeho fotka otevírala peněženky

1. května 2024

Seriál Jeho rozzářená tvář bývala za druhé světové války vystavena v každé třídě a kanadským žáčkům...

Bijec migrantů živoří. Salvini zamrzl v minulosti, spásu hledá v bájném mostu

1. května 2024

Premium Někdejší hvězda italské krajní pravice Matteo Salvini politicky živoří. Jeho strana Liga před...

Strach z problémového nájmu? Majitelé bytů mají získat garanci za nájemníky

1. května 2024

Premium Stát chce motivovat majitele nemovitostí k poskytování bydlení i rizikovým nájemcům. Pronajímatelé...

Dvacet let v Unii řečí čísel. Češi dominují v kaprech, letí také Erasmus

1. května 2024

Dvě dekády po vstupu do Evropské unie je co se týče peněz Česko více než bilion korun v plusu. Z...

  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1655x
Občasný bloger, pravidelný běžec.